H&M Home öppnar ny pop up-butik – på 370 kvadrat
Nu lanserar H&M Sverige en egen pop up-butik med massor av inredningsnyheter för hemmet.
Den 1 september slår H&M upp portarna till den nya pop up-butiken med inredningskonceptet H&M Home på Drottninggatan 50 i Stockholm. Butiken – som blir H&M:s största Home-avdelning i Sverige – kommer att erbjuda kunderna det senaste från H&M Home i form av produkter, trender och idéer för inredning.
Interiören i butiken, som rymmer 370 kvadrat, kommer att spegla hem-konceptet och presenteras på inspirationsytor som illustrerar en hemmiljö genom vardagsrum, sovrum, badrum och kök.
För att stärka shoppingupplevelsen ytterligare kommer kunder löpande få ta del av ett flertal spännande aktiviteter i butiken under hösten. I samband med öppningen kommer till exempel en kaffebar tillfälligt husera i butiken och längre fram kommer kunder kunna komplettera sin inredningsshopping med färska snittblommor.
– Det känns fantastiskt kul att få öppna en H&M Home pop up-butik i centrala Stockholm där vi kan överraska våra kunder med flera spännande aktiviteter. Genom den här pop up–butiken kommer vi ge våra kunder en inspirerande shoppingupplevelse som är något utöver det vanliga, säger Daniel Ervér, landschef för H&M Sverige i ett pressmeddelande.
Läs även: Stjärnstylisten återskapar sitt vardagsrum i H&M Homes första pop-up store
Läs även: Nya trenden: Inredningssajter öppnar fysiska butiker
Ikea presenterar sina vårnyheter – här är 7 favoriter